Viajeros de casa

VIATGE A ESCOCIA AMB CARAVANA

En el nostre equip Magon tenim mamis viatgeres que no se’n perden ni una! Us deixem amb la gran experiència de la nostra companya Carol de l’oficina de Ferreries:

Escòcia sempre ens havia cridat, i vam considerat que llogar una caravana era la millor opció econòmicament i per comoditat anant amb es petit de sa casa, de fet, tant s’anada com sa tornada es va planificar pensant que com que en Sergi encara té un anyet no volíem que els horaris fossin de molt prest o de molt tard.

Dia 03/08: Vam arribar a mig matí a Glasgow i ens estava esperant es trasllat que ens duria l’empresa on vam llogar la caravana. Sa caravana complia amb totes ses necessitats que vam especificar per comoditat dels tres, com sa cadireta del fiet o que tingués lavabo i dutxa amb aigua calenta per poder fer lliure acampada varis dies.

Una vegada fetes ses explicacions del funcionament de sa caravana (era el primer cop que hi anàvem, tota una aventura!) vam anar a fer sa compra i, com que ja era fosquet, directes cap a Saint Andrews a cercar un lloc per dormir. Ho vam tenir bé perquè vam poder estar en un aparcament a s’entrada del poble.

Dia 04/08: es matí vam visitar Saint Andrews: sa catedral, es camp de golf (un dels més antics del món) on es celebrava un torneig i sa platja (mítica escena de “Carros de fuego”). Després vam anar cap es Bosc Hermitage, vam dinar allà i vam fer una ruta pel bosc.