Estás en: Inicio > Blog de viajes > Viajeros de casa > De crucero por el Mediterráneo Oriental
Viajeros de casa

De crucero por el Mediterráneo Oriental

Silvia Pons pertenece al Dpto de ventas de nuestra sucursal de Alaior. El pasado mes de mayo, realizó un crucero con Costa Cruceros por el Mediterráneo Oriental. Al regresar, quiso compartir con nosotros, sus compañeros, sus impresiones y consejos acerca del barco, las excursiones, etc. Creemos que sus comentarios pueden ser de vuestro interés. Aquí los tenéis:

“Vam decidir sortir de Menorca, dos dies abans de sa sortida des creuer. Per tema de connexions aèries, vam haver de fer nit a Valencia. Havíem reservat s'hotel Ding Dong Nuns. Estava bé i net per passar una nit, però vam haver de recollir ses claus a Ding Dong Telas i estava molt millor en quant a situació.

L'endemà, vam viatjar amb Ryanair fins a s'Aeroport de Treviso, situat a 40 km de Venècia. Des de s'avió mateix (Ryanair ven de tot i més...) vam comprar uns tickets de bus per 16€ cada un d'anada i tornada fins Plaça de Roma a Venècia, on havíem decidit aprofitar l'ocasió i fer nit.

Gran Canal a Venècia.

Dúiem una maleta de mà cada un, i una de facturar, havíem llegit que hi havia consigna a sa Plaça de Roma (per poder dormir a Venècia més lleugers...) A part de consigna, hi ha uns senyors amb una “carretilla” que t'ofereixen dur-te ses maletes a s'hotel per 5€, o guardar-te ses maletes per 7€ durant 24 hores, i així ho vam fer. A l'endemà, vam anar a Plaça de Roma una altra vegada, el vam telefonar, i en 5 minuts vam tenir ses maletes.

S'hotel de Venècia perfecte!! Una mica complicat de trobar, però beníssim! Zona Rialto, molt a prop des Pont de Rialto, Hotel Ca'Bragadin.

Sa millor manera de moure's per dins Venècia, es amb es Vaporettos. Vam agafar ticket per 24 hores per 18€ cada un, i així pots pujar i baixar totes ses vegades que facin falta, amb moltes freqüències. I sabeu que, a Venècia ens hauríem quedat tres dies, ens va enamorar...

Embarcats i sortint des port de Venècia.

Es barco sortia de Tronchetto, (la Isola Nuova). Hi ha un tren des de Plaça de Roma directe, tarda uns 5 minuts i te deixa a sa terminal des port. Es barco, es Costa Mágica, espectacular! Es vespre teníem sopar a taula amb vàries opcions de 1er, 2on i postres per triar, que estava molt bé...en canvi es buffet des migdia era bastant flac...sobretot sa carn, que per seguretat l'han de coure molt i estava que no es podia menjar moltes vegades. A totes hores tens per menjar i beure, tancaven un restaurant i n'obrien un altre...així fins la 1 de sa matinada.

Sa primera aturada va ser a Bari. Havíem vist que es podia fer s’excursió pel nostre compte, i des de es mateix barco vam veure un tren, el "Trenino de la Felicità", que costava 20€ per cap, Ens vam ajuntar amb una altra parella i vaig aconseguir reduir fins 12,50€ per pax. Va estar molt bé, teníem guia i vam fer 3 aturades. T'asseguren que arribis a nes barco abans de s'hora de sortida i ens va anar perfecte. Només es transfer de Costa costava 8€ i no hi havia guia.

A Olímpia vam agafar excursió. No va valer la pena... hauríem d'haver agafat es transfer per uns 12€, ja que no te deixen res de temps lliure i vam tenir una guia molt flaca, primer explicava tot en alemany, i després en espanyol.

Filipeo (Olimpia)

Atenes molt guapo, també teníem excursió i aquesta si que va valer la pena. Vam veure s'Acropolis però sense fer-se pesat i vam fer sa visita panoràmica d'Atenes.

Al Partenó, Atenes.

L'escala següent va ser Esmirna, port des del qual es pot visitar l'antiga ciutat Efeso. Aquí és també recomanable contractar s'excursió .

Biblioteca de Celso, Efeso.

Per arribar a Dubrovnik vam agafar es “transfer” de Costa per 11€. Aquí vam haver de canviar monedes, per poder entrar a ses muralles. El cost és de 13 €, unes 100 KUNAS. Va ser el que més ens va agradar de tot es viatge, junt amb Venècia. Ses muralles, sa ciutat dins ses muralles, un port molt mediterrani...preciós!! S'ha de fer per lliure, aquí res d'excursió.

Vista de Dubrovnik des de ses Muralles.

Ah!!! Es restaurants i buffets van obrint en funció de s’excursió, sempre pensant que puguis menjar a bord i no hagis de gastar amb menjar a terra. I també s'ha de dir, que està ambientat totalment per anglesos i sobretot per italians!